dimecres, 27 d’abril del 2011

EL PLA DE GOVERN DEL SR. MUÑOZ: PAPER MULLAT!!!

Al començament d’aquest mandat, el Sr. Muñoz va presentar un anomenat Pla de Govern (2007-2011). En teoria eren compromisos amb els votants. Doncs be, al menys 63 d’aquests compromisos no s’han complert com ho demostra la llista que segueix.  I la culpa no son raons econòmiques ja que el govern del Sr. Muñoz ha rebut uns ajuts extraordinaris del Govern de l’Estat (més de 2 milions d’euros) que mai abans havien existit. Jo no votaria mai al Sr. Muñoz perquè no compleix els seus compromisos, com queda evident


  1. Desenvolupament i execució del planejament urbanístic aprovat definitivament en anteriors mandatsPla parcial Can Nolis i Pla parcial Can Matas”.
  2.  Planejament especial per tal de potenciar-ne els usos agrícola i social”.
  3. “Completar el soterrament dels contenedors”.
  4. Promoure el tractament del cicle del aigua d’una manera integral i l’aplicació de mesures d’estalvi”.
  5. “Foment de les energies renovables.”
  6. “Redactar dl projecte per a la resta de carrers del nucli antic que hauran de renovar-se en els propers quatre anys”
  7. Creació de places d’aparcament al centre del poble”
  8. “Introduir diferents règims de tinença i de destinataris”. Què s’ha fet en aquest cas?.
  9. “Construcció d’habitatges protegits en solars públics a determinar”.
  10. “Promoure la creació de la Borsa de lloguer i la posada en el mercat, d’acord amb els propietaris d’habitatges desocupats”.
  11. “Redactar el pla general de mobilitat”. 
  12. “Estudiar l’elaboració d’alternatives per a l’ampliació del carrer Escalfapé”.
  13. Gestionar que el B-29 faci un trajecte més directa a Badalona”
  14. “Gestionar la incorporació d’un bus de circumval-lació interior des de Can Gaietà fins a les Costes”.
  15. Creació del Centre d’Infants i Familia amb els serveis d’escola bressol, ludoteca, formació familiar i diagnosi per a l’atenció precoç”.
  16. “Crear l’Escola Municipal d’iniciació Esportiva” que s’acompanyava amb “Conveni de col·laboració amb els clubs que participin en les activitats de formació de l’Escola Municipal d’Iniciació Esportiva”.
  17. “Beques per a joves que aspirin a l’alt rendiment per tal que puguin formar-seal més alt nivell”.
  18. “Construcció de pistes descobertes d’accés lliure en diferents zones del poble”.?
  19. “Celebració anual de la Festa de l’esport de Tiana”
  20. “Crear la Comissió Municipal d’Esports”
  21. “Pla municipal de prevenció de la salut”
  22. “Pla singular d’educació i prevenció del consum de drogues”
  23. “Aprovació de preus especials en els serveis municipals per a persones amb necessitats”
  24. “Promoció de les activitats de voluntariat”.
  25. “Promoure de manera activa la implicacions dels ciutadans i ciutadanes en les accions solidàries a través de les entitats, l’escola, l’institut, els clubs esportius i el Casal de la Gent Gran
  26.  “Destinació del 1% del pressupost municipal a la solidaritat”.
  27. “Promoció d’habitatges per a joves”.
  28. “Organització d’activitats de caps de setmana i nocturnes en els equipaments esportius i culturals”.
  29. “La educació de prevenció de la drogoaddicció, de l’educació sexual i alimentaria”.
  30. “Programació especifica d’activitats de lleure i esportives adreçades a l’adolescència (13-16 anys)”.
  31. “Animar la participació de la gent gran en els esdeveniments civics i culturals de la vila, en el voluntariat i en les activitats del poble”
  32. “Promoure activitats de recuperació de la memòria històrica del poble i d’interrelació amb els joves i els infants.”
  33. “Promoció d’habitatges adaptats a la mobilitat reduïda i de lloguer assequible, segons es concretarà en el Pla local d’Habitatge”.
  34. “Elaboració de l’estudi de necessitats de la població segons nivell de dependència i el pla d’atenció corresponent”.
  35. “Acordar l’establiment de prioritat als residents a Tiana per accedir a les places privades de la residència”
  36. “Programa de formació digital per a tothom”.
  37.  “Garantir la cobertura i el control de la xarxa de telefonia mòbil”
  38. “Gestionar la millora de la cobertura telefònica de les connexions a Internet.
  39. “Establiment a Tiana d’una xarxa wifi de connexió assequible a Internet”.
  40. “Elaborar un pla de promoció, conjuntament amb l’ACIST, per tal d’estimular la renovació dels establiments i l’hàbit de la població de comprar en el poble”.
  41.  “Elaborar un Pla especial de les zones agrícoles, actuals o potencials, per afavorir-ne l’explotació i la coherència paisatgística.
  42. “Programar activitats per a la creació d’empreses de serveis i per a l’autoocupació dels joves”.
  43. “Difondre els avantatges de Tiana per a la instal·lació d’empreses i de professionals”.
  44. “Iniciar la programació anual d’un cicle d’activitats- Exposicions, conferències, debats, tallers que avanci la dinàmica cultural i artística que desenvoluparà el Centre Lola Anglada.”
  45. “Elaboració d’un projecte per a la transformació progressiva de les sales del Casal en l’espai de les arts escèniques dels grups del poble i també de la programació estable, de gran i petit format”.
  46. “Millorar el suport econòmic i d’infraestructures a les entitats”
  47.  “Promoció d’una mostra de teatre escolar”.
  48. “Fer una convocatòria anual de projectes de creació d’obres en qualsevol de els arts per dotar-los econòmicament”.
  49. “Encarregar, des del consell de cultura, la realització d’obres d’interès artístic i ciutadà”.
  50.  Mostra de les Arts al desembre: recuperació de les activitats de la mostra”.
  51. “Creació de l’Arxiu Històric de Tiana”.
  52. “Elaboració d’un pla de recuperació dels indrets i els espais històrics de Tiana i promoció del seu estudi i coneixement”.
  53. “Creació del Centre d’interpretació del patrimoni històric i natural de Tiana”.
  54. “Elaboració de guies, itineraris i plafons explicatius del patrimoni arquitectònic, artístic i paisatgístic de la vila”.
  55. “Es desenvoluparà el pla director de participació i el Reglament municipal de participació”.
  56. “Incrementar les subvencions als projectes rigorosos i avaluats que presentin les entitats”?
  57. “Creació del Consell Cívic Municipal, del Consell d’infants, de la Comissió local de Solidaritat i de la Comissió de l’Esport”,
  58.  “Cada semestre, en els mesos de maig i de novembre, es convocaran audiències publiques per donar comptes de la gestió municipal i consultar la població sobre els plans de govern”.
  59. “Realització d’un estudi específic per a la instal·lació de cameres de vigilància en punts estratègics com el control de trànsit i de zones de risc”.
  60. “Elaboració de plans de coordinació i col·laboració amb els pobles del voltant”.
  61. “ Per els increments dels impostos municipals es prendrà, en la mesura del que sigui possible, l’índex del IPC”.
  62. “Encarregar la realització d’una auditoria de l’estat de la gestió pressupostària, administrativa i dels recursos humans de l’Ajuntament per elaborar un pla de millora”.
  63. “Elaboració d’un pla per mancomunar serveis i equipaments amb l’Ajuntament de Montgat, per satisfer interesos comuns com ara el transport o el planejament urbanistic”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada