dimecres, 1 d’abril del 2015

CONFESSO QUE ESTIC CONFÚS: ÉS O NO UN PARTIT POLÍTIC?


Aquest tafaner de la vida política de Tiana va seguint el què passa en relació a les properes eleccions. Fa un parell de dies em vaig fer ressò de l’aparició d’una agrupació d’electors que ha començat la campanya de recollida de firmes per poder presentar-se el dia 24 de maig. Em vaig adonar que el titular de La Vanguardia del dia 13 de març “Junts per Tiana, nuevo partido político” deuria ser un error d’apreciació de qui va escriure la noticia. Clar que també em va sorprendre que en el grup d’independents de la llista  hi figurés un actual regidor d’un partit polític que malgrat això no ha dimitit i per tant se suposa que segueix pertanyen a aquest partit.


Aquest tafaner té amables informadors per tot arreu i el que m’ha deixat de pasta de moniato (com col·loquialment es diu) és que un membre de la llista (situat entre el número 6 i 8) està convocant per whasapp a diverses entitats a una reunió, per la que diu ja té confirmacions que caldria veure, amb aquest text:Suposo que ja saps que a Tiana hi ha un nou partit polític, "Junts per Tiana" i bé, jo formo part de la llista”

Ostres, torno a estar molt confús: que un periodista s’equivoqui cau en la normalitat però que un membre destacat de la llista digui que són un partit ja em comença a preocupar. Potser caldria un aclariment.... no per a mi, sinó perquè tothom ho tingui clar..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada