dimarts, 17 de juliol del 2012

LA BIGA I LA PALLA DEL SR. PASCUAL




El Sr. Pascual va ser el segon i darrer Regidor de Cultura del Govern del Sr. Muñoz (El Breu) quan va substituir al Sr. Abel Queralt, principal garant de la candidatura que IC-GENT va presentar a les eleccions de 2007. La dimissió del Sr. Queralt va ser explicada en el seu moment en termes personals i professionals; després s’ha anat sabent la veritat, fins i tot per manifestacions del propi Abel. En realitat la retirada va ser el primer capítol dels desencontres del Sr. Muñoz amb una part important dels seus votants i que el van portar a perdre les eleccions de 2011.

Però avui el meu delit és parlar del Sr. Pascual, al qui no li agrada aquest bloc. Ha manifestat que jo practico el “acoso y derribo” (sic), el mateix que segons ell vaig practicar durant l’oposició de 2007 a 2011. Des de que he sabut que no li agrada el meu bloc (i tampoc jo, dedueixo) no dormo ni menjo. Estic realment preocupat i enfonsat i no trobo la manera de recuperar-me. Recorro esmaperdut tots els recons de la memòria cercant les raons de la meva maldat i no trobo explicació a res. Penso que al Sr. Pascual no li agrada la llibertat d’expressió perquè mai ningú ha desmentit ni una sola de les xifres i situacions que surten a aquest bloc.

Succeeix que la veritat molesta i la memòria és feble. I d’aquí el títol: tant enfeinat està el Sr. Pascual en la palla que no ha vist la biga pròpia. Situacions que un servidor de tots vostès ha viscut durant la meva etapa d’alcalde per part dels companys i companyes del Sr. Pascual: pasquins als arbres del poble criticant el meu cotxe (confeccionats per gent de GENT) , comentaris de familiars de gent de GENT acusant-me de delictes (penjats a Facebook), he estat titllat de “maltractador polític” (per part del Sr. Muñoz, El Breu), tota mena de desqualificacions personals a la seva revista al llarg de vuit anys, etc.  Això només són uns exemples, tots demostrables.

Es comprova clarament que els directius de GENT són uns Angelets de Déu!. Si ells mai fan res! Si busquen bon rotllo i els valors de la política. Com puc gosar a fer determinats comentaris negatius sobre ells? Com és possible que un servidor practiqui de forma tant barroera l’anomenat pel Sr. Pascual “acoso y derribo”?

Vistes les actuacions dels companys del Sr. Pascual, fa falta  morro per dir que jo sóc el responsable del mal clima que ells diuen que existeix a la vida política de Tiana. Estic convençut que el que han fet és molt més desproporcionat; es fixen amb mi i no veuen la seva biga!. I si posen al meu “haver” la seva desfeta electoral per “acoso y derribo” durant els quatre anys d’oposició  (a diferència del Sr. Muñoz que va sortir cuita corre’ns quan va deixar de ser alcalde, abandonant els seus votants amb un pam de nassos) és una cosa de la que estic plenament cofoi.

Menys hipocresia!

Proper Post: Dilluns 23 de juliol de 2012
Tema: Grup de Pinotxos Tronats (G.P.T.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada