dijous, 17 de novembre del 2011

I AL QUART MES, VA RESUCITAR!


Fa just quatre mesos vaig tancar temporalment el meu bloc d'anàlisis de la vida política de Tiana. Diverses circumstàncies han perllongat aquesta suspensió més del que havia imaginat inicialment. Mentrestant he experimentat un canvi important a la meva vida professional, que m'ha tingut força entretingut. Ara que les coses sembla que ja estan en el seu lloc, reinicio la meva tasca com a tafaner polític de Tiana. Estem a la vigília d'unes importants eleccions, la crisi econòmica i social a nivell global no cessa, i la política del poble ben segur que viurà sotragades que caldrà analitzar. A Tiana tenim sortosament un nou govern que lluita per superar una herència impossible a la vegada que els grups d'oposició que abans eren govern (IC-GPT i CiU) encara no han paït la seva derrota i utilitzen qualsevol mitjà per intentar fer mal. El que passa els que els ciutadans i ciutadanes de Tiana els coneixen prou bé i d'aquí els resultats de les eleccions del maig passat.

Si algú o alguna es pensava que s'havia lliurat de mi, va errat! La llibertat d'expressió, contundent i a la vegada respectuosa, és un valor al que no penso renunciar. Acudiré puntual a la cita dels seguidors d'aquest bloc, que les estadístiques em demostren que són molts i fidels. I al que no li agradi, ben senzill: que no llegeixi el bloc!. Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada