dimecres, 31 d’octubre del 2012

SR. MUÑOZ: EL CONVIDO A FER UNA CERVESETA A CASA



Ho confesso: soc tafaner de mena!. I fa uns dies, visitant l’interessant bloc de la Gemma, vet ací que em trobo una vomitada escrita del Sr. Muñoz, que com alcalde va ser El Breu. I donat que la carn és feble, no puc estar-me de comentar-la sense cap ànim de polèmica.

 El Sr. Muñoz, en lloc de intentar justificar el seu atac al CCE Tiana i la desaparició del  post insultant  del seu mur, es limita a dir que ara un servidor de tots vostès “simulo que m’interessa el futbol de Tiana”. Home, si amb aquest limitat comentari vol dir que a mi el futbol no és l’esport que més m’agrada, és cert; ni el del Tiana ni el del Barça!. Però si vol insinuar que durant els meus anys com alcalde no he fet res pel CCE Tiana, és totalment fals. Vàrem donar tot el suport que la entitat es mereixia i només com a tall d’exemple: grades, nous vestidors, local social, renovació de l’enllumenat  i gespa artificial, millora de les subvencions. Els fets i no les paraules són la mesura d’un compromís.
 
Ara, el més divertit de tot es quan adopta el paper de policia i arriba a afirmar que un servidor de tots vostès “no he viscut mai a Tiana malgrat estar-hi censat”. Què bo!.  Ja que suposo que el Sr. Muñoz no es dedica a consultar il·legalment el cens, me’l imagino amb gavardina, darrera d’un plàtan del meu carrer, per veure si entro i surto de casa!.  És veritat que alguns dies he observat una ombra sospitosa, i trucades al intèrfon que quan les contesto no hi ha mai ningú, i també m’ha semblat que algú ha entrat al quartet de comptadors potser per comprovar el meu consum de gas i electricitat.  Quina feinada li estic donant a aquest pobre xicot per poder afirmar, públicament, que no visc a Tiana!
 
En el fons al Sr. Muñoz me’l aprecio pel que val i  ara que els dies es fan curts i freds, no m’agradaria que el pobre Sr. Muñoz passés fred i es mullés al carrer, anotant i fotografiant si entro i surto de casa.  Per això, molt sincerament el convido a fer una cerveseta a casa meva, amb olives i patatetes! I mentrestant podrà anar comprovant si les tovalloles estan humides, si la nevera està plena, si la casa està calenta per la calefacció, si les plantes estan regades, si hi ha llibres a mig llegir, si els llits estan posats, si el cistell de la roba bruta es fa servir, si el rentavaixelles està mig ple, podrá parlar també amb els veïns, ... En fi, entre cereveseta i cerveseta podrà comprovar  lliurament i anotar tot allò que cregui necessari, en la seva tasca policíaca (quasi de gestapo, diria jo), per arribar a la conclusió si visc o no a Tiana. Independentment que no tinc perquè donar-li explicacions de la meva vida privada, el voldria treure del seu error i un cop comprovi que l’ha cagada, rectifiqués públicament. Encara que el significat de la paraula rectificar estic segur que no el coneix...

Hi ha moments a la vida que tots fem una mica el ridícul, però mai en el grau que ho ha fet el Sr. Muñoz parlant de mi!. Espero que la seva ràbia rumiï millors arguments per desqualificar-me...

 

Proper Post: Dimarts 6 de novembre de 2012

 Tema:  COM POT AFECTAR LA SITUACIÓ POLÍTICA DEL PAÍS A LA DE TIANA?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada