diumenge, 21 d’octubre del 2012

MOUÑOZ I EL CCE TIANA




En primer lloc he de demanar disculpes als seguidors del bloc pel meu retard a fer aquesta entrada però no sempre hi ha temps per a tot. Aquesta entrada té història: els que feu servir el facebook sabeu que el programa de tant en tant et suggereix amics. I de sobte, al començar la sessió, vaig tenir un ensurt de mort: la fotografia del Sr. Muñoz a la dreta de la pantalla, com possible amic!. Superat el moment i tot reconeixent que la informàtica sovint és molt innocent, no em vaig poder estar de xafardejar el seu mur.  I vet aquí que vaig trobar una entrada que té suc.
 
La víctima, aquest cop, era el CCE Tiana. Segons ell, i citant textualment, “no és bona notícia la presentació de l’equip”. El Sr. Aniceto Riera “s’ha entregat, lligat de mans i peus, al Sr. Casado, que és un pseudo-director tècnic, que té ocurrències per fer i desfer equips”. El “Tiana és una joguina esportiva a mans del Sr. Casado”, que resulta que és badaloní (això és dolent?). A més, “té fantasies competitives i el Tiana s’ha convertir en un model similar al Real Madrid!”. El “president (l’amic Aniceto) regala el club a uns entrenadors que no els interessa el CCE Tiana, que a més son de l’àrea metropolitana”. I clar, no podia falta la referència al cost de la gespa artificial i altres millores al camp que va fer el meu govern. Què potser el CCE Tiana no es mereixia un camp de gespa artificial? D’haver estat ell l’alcalde, no ho hagués fet?
 

Aquest xicot (que com Alcalde va ser El Breu) crec que pateix al·lucinacions. No s’entén com es pot carregar d’aquesta manera contra una entitat estimada i respectada per tothom. El Sr. Muñoz, pel que el conec, quan actua d’aquesta manera, és que alguna cosa li toca el voraviu de molt a prop; seria bo esbrinar-ho... Potser algun desplaçament d’alguna persona propera?

 
Curiosament aquesta entrada del bloc del Sr. Muñoz ha desaparegut pel que sembla (la tinc copiada però);  en canvi n’hi ha un altre del dia 8 d’octubre, intentant justificar el que no és justificable i acabant amb un ridícul “visca” presumptament reparador!. Aquest noi és un cínic sense límits: primer carrega a tort i a dret contra la institució del CCE Tiana, especialment contra el seu president, i després fa de bon minyó dient que no l’hem entès. Sr. Muñoz, massa que l’hem entès!
 
Jo he arribat a la conclusió que el Sr. Muñoz (El Breu) i l’esport són incompatibles. Primer, quan la força de les urnes el van foragitar de l’alcaldia, ens va enviar a prendre pel sac amb el seu famós “bon vent!”. La vela no és lo seu, però tampoc el futbol pel que hem vist. Les seves declaracions semblen les de Mouriño; per això l’anomeno com l’anomeno al títol...
 
Vistos els seus fracassos en vela i futbol, jo li aconsellaria que es centrés en la botifarra o el domino...

 

 

Proper Post: Dijous 25  d’octubre de 2012

REFLEXIONS ARRAN D’UNA NOVA TAXA A TIANA

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada