dimarts, 30 d’octubre del 2012

RECTIFICACIÓ

A la meva entrada del passat dia 26 d’octubre i parlant de la nova taxa de residus aprovada inicialment pel Ple de Tiana, vaig afirmar que quan a l’any 2001, es va incloure la taxa dins del rebut del IBI, que “l’operació va ser aprovada per unanimitat del Ple i no va tenir ni una sola al·legació”.

 Ara l’amic Toffoli m’ha recordat i demostrat que CiU llavors va votar en contra (és a dir, l’any 2001 el Sr. Marinel.lo vota en contra d’unir taxa i IBI i ara el Sr. Nolis vota en contra de separar taxa i IBI; això és congruència, si senyor!) i que un ciutadà havia també presentat una al·legació.

 Demano disculpes pel meu error; sovint confiar en la memòria és perillós. I queda dit públicament


Proper Post: Dimecres 31 d’octubre de 2012

Tema: SR. MUÑOZ, EL CONVIDO A FER UNA CERVESETA A CASA MEVA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada