dimarts, 4 d’abril del 2017

ESTIC MOLT CONTENT: HI HA QUI LLEGEIX EL MEU BLOC!



El passat 20 de març, i amb el títol “Un Gran Hermano barroer” , vaig criticar el fet de que les càmeres de vídeo-vigilància instal·lades a Tiana (i que pel que sembla es multiplicaran com si fossin pans i peixos) no anaven acompanyades de cartells advertidors.
I vet aquí que alguna persona ha corregit la situació i la càmera al costat del tramvia ja té cartell. Això si: petitonet i bufonet com un cigronet.
Estic molt content, fins i tot, exultant no tant d’haver contribuït a corregir la situació sinó, sobretot, perquè això demostra que algú em llegeix.
Ara bé, l’alegria m’ha durat poc. I per dues raons: primer, perquè no totes les càmeres instal·lades a dia d’avui disposen de cartell anunciador i segon  perquè el cartell posat  incompleix l’annex de la Instrucción 1/2006 (que és el marc legal per aquestes vídeo-vigilàncies) que diu “El distintivo informativo deberá de incluir una  referencia a la «LEY ORGÁNICA 15/1999, DE PROTECCIÓN DE DATOS” i, coi, el cartell del tramvia  no posa res d’això.
Ànims, al final ho aconseguirem entre tots!!!

1 comentari:

  1. Estimado Ferran Vallespinós, ¿podrá enviarme un correo o teléfono de contacto a paula.alvarez@penguinrandomhouse.com? Queremos hacerle una consulta sobre una traducción que ha hecho hace unos años.

    Muchas gracias

    ResponElimina